Image

Citycon lanserar Fogscreen-yta

Bolag Citycon inleder på Kista Galleria och Liljeholmstorget Galleria en satsning på så kallade Fogscreen-ytor, där reklam projiceras mot en dimridå som syns i luften.
Publicerad den 25 Augusti 2014

Anordningen använder finfördelad vattenånga som inte väter ner eller känns fuktig, så gallerians kunder kan gå igenom reklamytan och uppleva reklam på ett nytt sätt. På Fogscreen-ytan kan man projicera både statisk och rörlig bild som dessutom kan kombineras med ljud.

På Kista Galleria placeras reklamytan i huvudgången, på den så kallade Modeboulevarden, så majoriteten av alla kunder som besöker den populära Food Courten går oundvikligen genom Fogscreen-ytan. På Kista Galleria ses reklamytan av cirka 40 000 personer varje dag och på Liljeholmstorget Galleria av cirka 15 000 personer.

- Nicklas Tollesson
nicklas@fastighetssverige.se

Ämnen

Senast från Fastighetssverige Plus

NCC-vd:n: "Vi är inte immuna"

Bolag Det är samma marknad som förra året. Det säger NCC:s vd Tomas Carlsson när han kommenterar marknadsutsikterna. Även om vissa områden i bolaget har det något tuffare så påverkas kassaflödet positivt av att de inte har investerat i fastighetsutveckling under första kvartalet.

Läs mer

Mer om Fastighetssverige Plus


Lokalnytt Lokalnytt.se - Hitta ditt nya drömkontor idag. Tusentals lediga lokaler inom hela Sverige.
Nordic Property News Nordic Property News reports the latest news from the Nordic real estate market with an international newsletter every weekday.

Mer från Fastighetssverige