Ulrica Frisk-Forsman har tidigare arbetat i ledande befattningar inom evenemang och kommersiella samarbeten på Bonnier, TV4, TUI, American Express och Spendrups. Hon kommer närmast från Birka Cruises som säljansvarig för B2B events and partnerships. Hon blir ansvarig för Commercial Partnerships avdelningen och ingår i Unibail-Rodamco-Westfields operativa nordiska ledningsgrupp.
Glenn Jaako har över 20 års erfarenhet inom media med huvudfokus på försäljning och affärsutveckling. Med tidigare tjänster på Metro, Jernhusen och Orbitz Worldwide kommer han att jobba med samtliga nordiska köpcentrum i Unibail-Rodamco-Westfields portfölj.
– Vi är oerhört glada att få hälsa både Ulrica och Glenn välkomna till Unibail-Rodamco-Westfield. Med detta tillför vi förutom energi, både djup erfarenhet och ett stort nätverk till vårt nuvarande team, säger Martin Lindgren, Director of Operations Nordic.
– Att vår affär inom brand event, media och retail popup växer, visar tydligt att det ökande antalet besökare till våra köpcentrum skapar bra möjligheter att kommunicera och exponera varumärken. Vi kommer fortsätta att växa inom denna affär och ser fram emot utvecklingen.
Brand events och kommersiella samarbeten har vuxit kraftigt i Unibail-Rodamco-Westfields verksamhet och kommer att fortsätta att utvecklas avsevärt under kommande år. B2B-partnerskap och varumärkesupplevelser genom uthyrning av event och popup-ytor, samt stora mediekampanjer och långsiktiga samarbeten med välkända nationella och internationella varumärken tillför unika upplevelser och underhållning för URW gruppens besökare.
Presenteras av Pattern Geographic
Presenteras av WeOffice
Bolag Liten milstolpe passerad i bolagets ägande.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.