- Netto är en i raden av nya butiker som strömmat till Domino, sedan vi förvärvade köpcentrumet för 1,5 år sedan, säger Jenny Nilsson, projektutvecklare hos Diligentia.
- Andra varumärken som nu valt att öppna i Domino är Naturkompaniet, Taco Bar, Tasty Thai, Fitness 24 Seven, Di Moda, Burger King, Teknikmagasinet och Sandströms, säger Jenny Nilsson.
Bolag Strawberry fortsätter sin expansion i Finland. Nu står det klart att bolaget tar över anrika Hotel Katajanokka på Skatudden i Helsingfors – och etablerar Clarion Collection på den finländska marknaden. Strawberrys etableringschef Daniel Stenbäck berättar för Fastighetssverige om betydelsen av att lansera Clarion Collection i Finland, om Helsingfors som hotellstad och om hur den finländska hotellmarknaden står sig kontra den svenska.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.