Aim’n grundades 2013 av Tekla Acs och Helen Van och har snabbt blivit ett hyllat varumärke inom athleisure-genren. Deras ambition är att genom innovativ och multifunktionell design stärka kvinnor och få dem att nå deras fulla potential.
– Vi är mycket glada över att få välkomna Aim’n till Bibliotekstan. Varumärket kompletterar befintligt utbud väl och stärker vårt erbjudande inom hälsa och träning samt bidrar till att stärka Bibliotekstan som shoppingdestination och mötesplats, säger Emanuel Westin, chef affärsutveckling butik, Hufvudstaden.
– Vi tror på att finnas där våra kunder finns, och det känns spännande att få öppna en pop-up butik i Stockholm i en inspirerande miljö som passar vårt varumärke perfekt, säger Tekla Acs, co-founder och creative director, Aim’n.
Presenteras av WeOffice
Presenteras av Pattern Geographic
Bygg/Arkitektur I Jönköping går ett enormt område mot att kunna ta emot ett stort antal verksamheter. 2 000 jobb kan skapas och redan har en aktör lagt händerna på 32 000 kvadratmeter i området.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.