Aim’n grundades 2013 av Tekla Acs och Helen Van och har snabbt blivit ett hyllat varumärke inom athleisure-genren. Deras ambition är att genom innovativ och multifunktionell design stärka kvinnor och få dem att nå deras fulla potential.
– Vi är mycket glada över att få välkomna Aim’n till Bibliotekstan. Varumärket kompletterar befintligt utbud väl och stärker vårt erbjudande inom hälsa och träning samt bidrar till att stärka Bibliotekstan som shoppingdestination och mötesplats, säger Emanuel Westin, chef affärsutveckling butik, Hufvudstaden.
– Vi tror på att finnas där våra kunder finns, och det känns spännande att få öppna en pop-up butik i Stockholm i en inspirerande miljö som passar vårt varumärke perfekt, säger Tekla Acs, co-founder och creative director, Aim’n.
Bolag Strawberry fortsätter sin expansion i Finland. Nu står det klart att bolaget tar över anrika Hotel Katajanokka på Skatudden i Helsingfors – och etablerar Clarion Collection på den finländska marknaden. Strawberrys etableringschef Daniel Stenbäck berättar för Fastighetssverige om betydelsen av att lansera Clarion Collection i Finland, om Helsingfors som hotellstad och om hur den finländska hotellmarknaden står sig kontra den svenska.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.