Aim’n grundades 2013 av Tekla Acs och Helen Van och har snabbt blivit ett hyllat varumärke inom athleisure-genren. Deras ambition är att genom innovativ och multifunktionell design stärka kvinnor och få dem att nå deras fulla potential.
– Vi är mycket glada över att få välkomna Aim’n till Bibliotekstan. Varumärket kompletterar befintligt utbud väl och stärker vårt erbjudande inom hälsa och träning samt bidrar till att stärka Bibliotekstan som shoppingdestination och mötesplats, säger Emanuel Westin, chef affärsutveckling butik, Hufvudstaden.
– Vi tror på att finnas där våra kunder finns, och det känns spännande att få öppna en pop-up butik i Stockholm i en inspirerande miljö som passar vårt varumärke perfekt, säger Tekla Acs, co-founder och creative director, Aim’n.
Presenteras av CDVI
Presenteras av Aros Kapital
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Transaktioner Hur blir transaktionsåret 2025, vilka faktorer kommer ha störst påverkan för dess utvecklingen, vilka segment blir heta respektive kalla och vilken roll kommer utländska aktörer spela på den svenska transaktionsmarknaden? En panel bestående av Erik Nyman, JLL, Peter Wiman, EY, Maryrose David, Savills, och Adam Tyrcha, Newsec, ger sin bild av transaktionsåret som står för dörren.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.