Det börsnoterade familjeföretaget Lyko är ett av Sveriges bästa exempel på en lyckad omnisatsning; hårvårds- och skönhetsbolaget kombinerar en framgångsrik e-handel med fysiska butiker. Hur tänker Rickard Lyko kring balansgången mellan fysisk och digital handel – ska fysiska butiker tillåtas blöda för att stödja den digitala handeln? Hur måste fastighetsägarna anpassa sig till en verklighet av digital konkurrens i en postpandemisk värld?
Om detta och mycket mer hör du på Stora Retaildagen den 14 oktober på Scandic Downtown Camper i Stockholm.
Säkra din plats i dag! (Mängdrabatt: Gå fyra betala bara för tre, ange "4 för 3" i rutan Kampanjkod vid anmälan)
Moderator är Anna Bellman och hon har Fredrik Kolterjahn som expertkommentator vid sin sida under dagen.
Se programmet här.
Läs mer om de medverkande här.
Patnerföretag är Citycon, läs mer om dem här.
Var: Helio, GT 30 (Bond), Grev Turegatan 30, 114 38 Stockholm
När: 9 november 2022 09.00 - 16.00
Pris: 5995 kronor exkl. moms (fysiskt deltagande)
5495 kronor exkl. moms (digitalt deltagande)
Du anmäler dig till seminariet här.
Stora Retaildagen är ett heldagsseminarium om handel och handelsfastigheter. Sektorn stöps om i en rasande fart, e-handeln tar marknadsandelar, köpcentrum blir upplevelsecentrum – de som inte hänger med i den snabba utvecklingen hamnar hopplöst på efterkälken.
Det här seminariet avhandlar de senaste trenderna inom sektorn. Skarpa analyser och spaningar blandas med intervjuer med nyckelpersoner inom retail och retailfastigheter.
Du kan följa framväxten av seminariet på den här sajten – här kommer vi löpande att presentera nya programpunkter och nyheter relaterade till eventet.
Har du frågor eller funderingar? Tips eller idéer om vad som borde tas upp på seminariet?
Kontakta:
Eddie Ekberg
0736-574316
eddie.ekberg@fastighetssverige.se
Film från tidigare event:
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.