Genom att leverera kläder och accessoarer för högintensiv träning och sportaktiviteter såsom löpning, racketsport, gymträning, yoga och crossfit, har ICIW sedan starten 2012 lyckats etablera en stark och lojal kundgrupp. Nu vill varumärket accelerera upp sin expansiva fas ytterligare, och satsar därför för första gången på att öppna en egen fysisk butik. Den 12 september öppnar de en tillfällig pop-up i regionens största köpcentrum, Westfield Mall of Scandinavia.
– Westfield Mall of Scandinavia har ett brett kundunderlag och vi ser att det finns en ständigt tilltagande efterfråga av sport-och livsstilsvarumärken bland våra besökare. ICIW kompletterar vårt nuvarande utbud, och vi ser mycket fram emot att erbjuda varumärkets allra första egna fysiska butikssatsning som ett led i att optimera shoppingupplevelsen och fortsätta överraska våra kunder, säger Sofia Rundström, centrumchef Westfield Mall of Scandinavia.
– Vi ser ett stort värde av att finnas tillgängliga i egen butik och träffa våra kunder direkt. Med ett bra läge i Westfield Mall of Scandinavia har vi möjlighet att fysiskt marknadsföra mot vår befintliga målgrupp, samtidigt som vi har möjlighet att nå nya målgrupper och kunder, säger Anders Wallstedt, vd för Icaniwill.
Pop-up-butiken kommer att öppna lördagen den 12 september och finnas på plats i Westfield Mall of Scandinavia året ut.
Presenteras av WeOffice
Presenteras av Pattern Geographic
Bolag Slättö, har genom logistik- och industri-teamet Evolv, gjort sina första förvärv inom lättindustri i den nyetablerade fonden Slättö Value Add III. Lars Axelsson, vd för Evolv, berättar för Fastighetssverige om premiärförvärven och hur man vill fortsätta växa samt hur han ser på framtiden och konkurrensen inom lättindustrisegmentet.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.