Genom att leverera kläder och accessoarer för högintensiv träning och sportaktiviteter såsom löpning, racketsport, gymträning, yoga och crossfit, har ICIW sedan starten 2012 lyckats etablera en stark och lojal kundgrupp. Nu vill varumärket accelerera upp sin expansiva fas ytterligare, och satsar därför för första gången på att öppna en egen fysisk butik. Den 12 september öppnar de en tillfällig pop-up i regionens största köpcentrum, Westfield Mall of Scandinavia.
– Westfield Mall of Scandinavia har ett brett kundunderlag och vi ser att det finns en ständigt tilltagande efterfråga av sport-och livsstilsvarumärken bland våra besökare. ICIW kompletterar vårt nuvarande utbud, och vi ser mycket fram emot att erbjuda varumärkets allra första egna fysiska butikssatsning som ett led i att optimera shoppingupplevelsen och fortsätta överraska våra kunder, säger Sofia Rundström, centrumchef Westfield Mall of Scandinavia.
– Vi ser ett stort värde av att finnas tillgängliga i egen butik och träffa våra kunder direkt. Med ett bra läge i Westfield Mall of Scandinavia har vi möjlighet att fysiskt marknadsföra mot vår befintliga målgrupp, samtidigt som vi har möjlighet att nå nya målgrupper och kunder, säger Anders Wallstedt, vd för Icaniwill.
Pop-up-butiken kommer att öppna lördagen den 12 september och finnas på plats i Westfield Mall of Scandinavia året ut.
Bolag Ett tråkigt år. Det är vd Stefan Dahlbos utblick för marknaden 2024 som han delger på presentationen av första kvartalet för Fabege. Stora utflyttningar och långa hyresförhandlingar är två av de faktorerna som han ser med oro på.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.