- Att öppna en egen outlet är ytterligare ett steg i vår satsning på att stärka varumärket med ett urval egna butiker. Vi ser fram emot att erbjuda varor från tidigare kollektioner och även sälja vissa prover som inte funnits på marknaden. Vi tycker att Freeport representerar hög klass och bra kvalitet, och tror att denna outlet kan erbjuda mycket härligt till våra kunder med en mix av varumärken där Odd Molly passar in, säger Odd Mollys vd Christina Tillman.
Odd Molly startades 2002 av designern Karin Jimfelt-Ghatan och Per Holknekt. Varumärkets produkter kännetecknas av vacker, personlig och modig design i kombination med hög kvalitet och en tydlig profil. Odd Molly är positionerat i det övre mellanprissegmentet.
- Vi är väldigt stolta över att förstärka vår handelsplats med en Odd Molly Outlet. Vi tror att Odd Molly-butiken kommer att ha en bas av väldigt lojala kunder som känner och följer sitt varumärke. Utöver dessa kommer många nya kunder hitta ett nytt varumärke att älska nu när vi kan erbjuda dessa tidlösa produkter till outletpris, säger Carina Strand, marknadschef på Freeport i Kungsbacka.
Mipim Årets upplaga av Mipim är över för den här gången. Hur var det egentligen, vilka var höjdpunkterna, vad har man saknat (förutom förstås solen!) och kommer man komma tillbaka nästa år? Ett stort gäng fastighetsaktörer ger svaren i Fastighetssveriges stora enkät från Cannes.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.