Image

"Man når ut snabbt och får snabb återkoppling"

Bolag Fastighetsbolagens närvaro i sociala medier ser olika ut. Vissa finns inte alls, medan andra är aktiva dagligen i alla kanaler. Fastighetssverige har pratat med två bolag som har valt olika strategier.
Publicerad den 17 Mars 2017
- Nanna Isaksson
nanna@fastighetssverige.se

Senast från Fastighetssverige Plus

Kravet på Göteborgs stadsutveckling: "En grundförutsättning"

Bygg/Arkitektur Från politikens håll så har man tagit ett större grepp om vikten av kultur i stadsutvecklingen. Under mandatperioden har det rödgröna styret i Göteborg uttalat ett mål om att just möjliggöra det och Pär Johansson (S), ordförande kulturnämnden i Göteborgs stad, säger att man inte längre kan se kulturen som ett komplement till stadsutvecklingen utan som en grundförutsättning. Därmed kräver det även en dialog mellan fastighetsägare och staden.

Läs mer

Mer om Fastighetssverige Plus


Lokalnytt Lokalnytt.se - Hitta ditt nya drömkontor idag. Tusentals lediga lokaler inom hela Sverige.
Nordic Property News Nordic Property News reports the latest news from the Nordic real estate market with an international newsletter every weekday.

Mer från Fastighetssverige