– Jollyroom som grundidé bygger mycket på att komma i kontakt med familjen redan i gravidfasen, och sedan följa med dem hela vägen upp till att barnet är runt 12 år genom att erbjuda det barnfamiljen behöver i alla faser, säger Frida Ekholm, marknadschef på Jollyroom och fortsätter:
– Vi vet också att man som gravid eller nybliven förälder har ett större behov av att få personlig hjälp och guidning av vilka produkter som passar just deras behov. Så den kunden kommer vi att ha fokus på i vår första fysiska butik.
Presenteras av WeOffice
Presenteras av Pattern Geographic
Lista Stora skulder har lett fram till att kontorsvarukedjan Office Depot stänger deras nära 40 fysiska butiker. Istället kommer man satsa på försäljning online för att åter bli lönsamma. Fastighetssverige har kartlagt vilka fastighetsägare som drabbas.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.