– Jollyroom som grundidé bygger mycket på att komma i kontakt med familjen redan i gravidfasen, och sedan följa med dem hela vägen upp till att barnet är runt 12 år genom att erbjuda det barnfamiljen behöver i alla faser, säger Frida Ekholm, marknadschef på Jollyroom och fortsätter:
– Vi vet också att man som gravid eller nybliven förälder har ett större behov av att få personlig hjälp och guidning av vilka produkter som passar just deras behov. Så den kunden kommer vi att ha fokus på i vår första fysiska butik.
Presenteras av Technogym
Karriär Det är några tuffa år som fastighetsbolagen lägger bakom sig. Det gäller även hushållen som sett en minskning i reallönerna. Fastighetssverige har i sin nya lista tagit fram vilken löneutveckling som vd:arna har haft från 2023 till 2024. Tydligt är att vd:arna inte förhandlar enligt märket, och vissa har till och med sett sin lön minska.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.