H&M ökar därmed sin befintliga yta från dagens 1 800 till hela 2 600 kvadratmeter. Den nya butiken kommer erbjuda en stor bredd av produkter då kedjan öppnar en fullkonceptbutik på ett plan, vilket inkluderar både Dam, Herr, Ungdom (Divided), Barn samt H&M Home. Målet med den nya butiken är att bli en självklar destination för både inredningsfantaster och klädfantaster. Ambitionen är att kunna öppna butiken i slutet av 2019.
– Det är riktigt kul att H&M gör denna satsning och utökar sitt utbud/koncept i vår galleria. Detta kommer att bli en fantastisk butik som kommer att stärka Hallarnas position som modedestination i Halland och ett riktigt bra komplement i vårt utbud, säger Niklas Santesson, centrumchef.
Presenteras av Aros Kapital
Bolag Aspelin Ramm Fastigheter lämnar Stockholm och blir därmed helt koncentrerade till Göteborgsområdet. Vd:n Manne Aronsson berättar för Fastighetssverige om varför man väljer att genomföra hotellförsäljningen till Nrep, var man lägger fokus framöver och ger en uppdatering kring status på områden man utvecklar i Göteborg.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.