H&M ökar därmed sin befintliga yta från dagens 1 800 till hela 2 600 kvadratmeter. Den nya butiken kommer erbjuda en stor bredd av produkter då kedjan öppnar en fullkonceptbutik på ett plan, vilket inkluderar både Dam, Herr, Ungdom (Divided), Barn samt H&M Home. Målet med den nya butiken är att bli en självklar destination för både inredningsfantaster och klädfantaster. Ambitionen är att kunna öppna butiken i slutet av 2019.
– Det är riktigt kul att H&M gör denna satsning och utökar sitt utbud/koncept i vår galleria. Detta kommer att bli en fantastisk butik som kommer att stärka Hallarnas position som modedestination i Halland och ett riktigt bra komplement i vårt utbud, säger Niklas Santesson, centrumchef.
Bolag Två nya bolag, en ny storägare och steg framåt för målet om att sänka skulderna är några av de delar som glädjer Leiv Synnes med det första kvartalet för SBB. Kort sagt så innebär det att strategin för att åter föra bolaget tillbaka till finansiell stabilitet börjar ge effekt.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.