Appen utgör en del i Hebas arbete för att hyresgästerna ska trivas och må bra i sin bostad, där enkelhet och tillgänglighet är nyckelord.
– Att vara nära och tillgängliga för hyresgästerna är viktigt för oss på Heba. Här fyller boendeappen en naturlig funktion. Via appen kan hyresgästerna ta del av information och erbjudanden samt göra felanmälningar dygnet runt. Vi ser fram emot att kunna erbjuda appen till alla våra hyresgäster, säger Patrik Emanuelsson vd Heba.
Avy är glada och ödmjuka inför att få Heba som kund.
– Heba är ett börsbolag med stor kunskap och lång, gedigen erfarenhet av fastighetsbranschen. Vi drivs av att kunna uppfylla Hebas högt ställda krav och önskemål och ser fram emot ett fortsatt och utökat samarbete, säger Joacim Gustafsson vd Avy.
Heba är en långsiktig och erfaren fastighetsägare som utvecklar, äger och förvaltar bostäder och samhällsfastigheter i Stockholmsregionen, Uppsala och Mälardalen. Genom vårt kunnande erbjuder vi hållbara och trygga boenden att trivas i under livets olika faser. Vi skapar värde för ägare och samhälle genom nöjda hyresgäster, tryggare och attraktivare bostadsområden och förtroendefulla partnerskap.
Heba grundades 1952 och är sedan 1994 noterade på Nasdaq Stockholm AB Nordic Mid Cap.
Läs mer på: www.hebafast.se
Bolag Det saknas inte byggklar mark eller detaljplaner, om man får tro Wallenstam. Enligt bolagets vd Hans Wallenstam har bolaget många projekt som skulle kunna dras igång här och nu – men det råder fortfarande en stor osäkerhet kring huruvida alla led i entreprenörskedjan är tillräckligt pålitliga. – När det gäller byggen idag så är vi väldigt noggranna: vi gör bakgrundskontroller på alla entreprenörer för att säkerställa att de inte har något kriminellt för sig och för att vara säkra på att de har ekonomi för genomförandet.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.