Den nya identiteten som arbetats fram under våren 2011 har successivt lanserats genom en ny hemsida under hösten 2011 som sedan vidareutvecklats och landat i en ny logotype, en ny tonalitet och en helt ny grafisk profil.
– En nyckelfråga för oss har varit att kunna bidra till att beskriva en komplex bransch och tjänst på ett enkelt sätt. Det enkla är ju ofta det svåra. Struktur verkar i en bransch som för många fortfarande är relativt okänd. Som ledande aktör vill vi ta vårt ansvar för att sätta branschen på kartan. Genom vår nya grafiska profil och enkla samt tydliga tonalitet hoppas vi kunna bidra till en ökad kännedom hos de företag som vill utveckla sin arbetsplats för att attrahera rätt medarbetare och kunder säger Magnus Melberg, vd på Struktur.
- Den nya varumärkesidentiteten är sober men samtidigt lekfull. Logotypen står för helhet, förtroende och omsorg om detaljer, något som manifesteras i punkten av ordbilden. Vi har trots allt ett namn som förpliktigar, säger Strukturs marknadschef Elin Wickström.
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Presenteras av Aros Kapital
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av CDVI
Transaktioner Hur blir transaktionsåret 2025, vilka faktorer kommer ha störst påverkan för dess utvecklingen, vilka segment blir heta respektive kalla och vilken roll kommer utländska aktörer spela på den svenska transaktionsmarknaden? En panel bestående av Erik Nyman, JLL, Peter Wiman, EY, Maryrose David, Savills, och Adam Tyrcha, Newsec, ger sin bild av transaktionsåret som står för dörren.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.