Pinkroom är ett butikskoncept som lanserades under förra året och erbjuder produkter inom hårvård, parfym, kosmetika, hem och mode.
Butiken kommer att hålla en stor variation av varumärken där kunderna kan förvänta sig inslag av Ralph Lauren, Hollister, Victoria’s Secret, Michael Kors, Juicy Couture, Redken, Tigi med flera. Konceptet riktar sig till mode- och trendkänsliga ungdomar.
- Det som är mest spännande med konceptet är att våra butiker aldrig förblir statiska och likriktade. Vi jobbar ständigt med att förändra, förnya och förbättra Pinkrooms sortiment, butiksutformning och produktutbud, berättar Morris Sahin, grundaren till konceptet.
- Jag vill att våra gäster alltid ska få en upplevelse när de besöker Pinkroom och det senaste och mest trendiga ska alltid finnas i våra butiker först.
- Det här är ett fantastiskt koncept som vi tror mycket på. Konceptet riktar sig främst mot unga tjejer och det är en grupp som är väldigt aktiva inom sociala medier, vilket är kanaler som vi gillar att synas i med Linden Köpcentrum. Naturligtvis ligger det även i vår strategi att fånga upp och knyta den unga och modemedvetna kunden till Linden, så att de kunderna får till vana att shoppa sitt mode hos oss. Då passar Pinkroom perfekt, berättar Alexander Gil, kommersiell förvaltare på Fastighets AB L E Lundberg.
Pinkroom öppnar i slutet av månaden.
Presenteras av Technogym
Bolag Resona kan – och har – ambitioner på att växa. Metoden för hur de tar byggrätter till färdigställda bostäder har visat sig funka. Inte minst är den fortsatt höga produktionstakten under dessa tuffa år ett bevis på att de hittat en modell som funkar, när andra har haft svårt att komma till skott. Det säger grundaren Sam Giertz. Samtidigt så fortsätter den innovativa resan i ett samarbete med två storbolag som kan ge stora fördelar framöver.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.