- Vi är speciellt nöjda med att kunna erbjuda butikskoncept som är helt nya för Sverige. Denim & Supply by Ralph Lauren är ett sådant exempel, säger Arne Johansson, centrumchef för Triangeln.
- Accessorize är också ett exempel på en internationell aktör som nu öppnar butik i Malmö, säger Ulrika Lindmark, projektchef för Triangeln.
Utbudet av restauranger ökar också kraftigt. Wayne´s Coffee blir ett viktigt nav i handelsplatsen. I den nybyggda delen av Triangeln etableras flera nya restauranger och caféer, några med söderläge och möjlig uteservering mot Sankt Johanneskyrkan och den bilfria platsen framför ingången till Citytunneln. Gym, frisör, skomakare och vaccinations-central kommer också att bidra till ökad service för både besökare och boende i närområdet.
Triangelns centrala läge i Malmö är unikt i förhållande till andra köpcentrum och med 100 000 förbipasserande varje dag är det en mycket attraktiv plats för olika verksamheter. Den nya handelsplatsen Triangeln kommer att dubblera sitt utbud och bestå av 150 butiker och restauranger, med motsvarande behov av ny arbetskraft, när allt är färdigt.
- Våra kunder kommer att känna igen sig i nya Triangeln. De allra flesta befintliga butiker väljer att stanna kvar och flera tar dessutom tillfället i akt och expanderar. Vi kan också erbjuda fler butiker med ett fullsortiment, vilket många konsumenter självklart efterfrågar, säger Arne Johansson, centrumchef för Triangeln.
Presenteras av Pattern Geographic
Presenteras av WeOffice
Bolag Slättö, har genom logistik- och industri-teamet Evolv, gjort sina första förvärv inom lättindustri i den nyetablerade fonden Slättö Value Add III. Lars Axelsson, vd för Evolv, berättar för Fastighetssverige om premiärförvärven och hur man vill fortsätta växa samt hur han ser på framtiden och konkurrensen inom lättindustrisegmentet.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.