– Gallerians strävan är att vara en urban och inspirerande mötesplats. Träning och hälsa ligger i tiden och Aim’n är ett välkommet tillskott och passar bra in i Femmans övriga varumärkesmix , säger Cathrine Söderström, chef affärsutveckling butik på Femman.
Femman har genomgått en omfattande renovering. Här hittar man, förutom Aim’n, allt från fika och luncher till middagar på bland annat Gateau, Sushi Yama, medelhavsinspirerade Santé, Gourmetkorv och Pane Fresco. För den shoppingsugna finns bland annat H&M Home, Feet First, Gina Tricot, Kicks, Granit och Webhallen.
– Som före detta göteborgare så är vi är mycket glada över att få öppna butik i en av våra favoritstäder och Femman känns som det perfekta läget. Vi ser fram emot att inspirera och motivera göteborgarna till en aktiv livsstil och till att tro på sig själva och sina drömmar, säger Tekla Acs, grundare av Aim’n.
Presenteras av WeOffice
Presenteras av Pattern Geographic
Ekonomi/Finansiering Det är omöjligt att spå om framtiden, men vi kan se på krafterna som påverkar utveckling, säger Partner och Associate Director på Boston Consulting Group, Tim Figures, när han intar scenen på Pandox Hotel Market Day. Han delar den insikter som företagsledare, investerare och fastighetsbolag bör ta hänsyn till.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.