Finalplatsen har Mitt i City fått för de kampanjer som gjorts i samband med gallerians öppnande.
Det är Bulldozer Reklambyrå som tillsammans med Hans Eriksson skapat marknadsföringen för Mitt i City.
All kommunikation vilar på kärnbudskapet \″Shopping och möten med storstadspuls\″.
- Det känns otroligt kul! Bland Europas shoppingcenters går det inte att få ett finare pris. Vi vet ju att vår marknadsföring har gett fantastiskt resultat, men att det resultatet inneburit en plats bland Europas tio bästa shoppingcenter känns förstås extra bra, säger centrumchefen Hans Eriksson.
Mitt i City ägs av Steen & Ström. Solal Marketing Awards delas ut av International Council of Shopping Centers, ICSC.
Bolag Areim gör ett nytt tungt förvärv på Stockholms kontorsmarknad. Efter köpet av Grönstedska palatset berättar Julia Mejegård, Head of Investments Sweden, om planerna för utveckling av Grönstedska palatset, synen på kontorsportföljen i dagsläget, hur man vill utveckla sin kontorsportfölj i Stockholm framöver och vilka delar av staden man ser som attraktiva för nya förvärv.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.