Finalplatsen har Mitt i City fått för de kampanjer som gjorts i samband med gallerians öppnande.
Det är Bulldozer Reklambyrå som tillsammans med Hans Eriksson skapat marknadsföringen för Mitt i City.
All kommunikation vilar på kärnbudskapet \″Shopping och möten med storstadspuls\″.
- Det känns otroligt kul! Bland Europas shoppingcenters går det inte att få ett finare pris. Vi vet ju att vår marknadsföring har gett fantastiskt resultat, men att det resultatet inneburit en plats bland Europas tio bästa shoppingcenter känns förstås extra bra, säger centrumchefen Hans Eriksson.
Mitt i City ägs av Steen & Ström. Solal Marketing Awards delas ut av International Council of Shopping Centers, ICSC.
Presenteras av Technogym
Bolag Den 20 maj överklagade Oscar Properties tingsrättens beslut att neka bolaget rekonstruktion och nu har Svea hovrätt gjort sin bedömning i frågan – beslutet är att de avslår bolagets överklagan, det framgår av en handling från hovrätten som Fastighetssverige tagit del av. Oscar Properties har nu själva bekräftat att de överklagar beslutet till Högsta domstolen.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.