Finalplatsen har Mitt i City fått för de kampanjer som gjorts i samband med gallerians öppnande.
Det är Bulldozer Reklambyrå som tillsammans med Hans Eriksson skapat marknadsföringen för Mitt i City.
All kommunikation vilar på kärnbudskapet \″Shopping och möten med storstadspuls\″.
- Det känns otroligt kul! Bland Europas shoppingcenters går det inte att få ett finare pris. Vi vet ju att vår marknadsföring har gett fantastiskt resultat, men att det resultatet inneburit en plats bland Europas tio bästa shoppingcenter känns förstås extra bra, säger centrumchefen Hans Eriksson.
Mitt i City ägs av Steen & Ström. Solal Marketing Awards delas ut av International Council of Shopping Centers, ICSC.
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av Aros Kapital
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Ekonomi/Finansiering Fondförvaltaren Peter Norhammar tipsar om tre fastighetsaktier att ge bort i julklapp, där bland annat en storspelare inom logistik borde finnas med på önskelistan. Dessutom blickar han tillbaka på det volatila året och spanar om förväntningarna på fastighetsbörsen under 2025.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.