Image

Mitt i City nominerat i europeisk tävling

TÄVLING Karlstads nya shoppingcenter Mitt i City har gått i final i Solal Marketing Awards, en europeisk tävling där shoppingcentrens marknadsföring belönas. Finalplatsen har Mitt i City fått i kategorin "Öppnande, jubileum eller utbyggnation".
Publicerad den 8 April 2008

Finalplatsen har Mitt i City fått för de kampanjer som gjorts i samband med gallerians öppnande.

Det är Bulldozer Reklambyrå som tillsammans med Hans Eriksson skapat marknadsföringen för Mitt i City.
All kommunikation vilar på kärnbudskapet \″Shopping och möten med storstadspuls\″.

- Det känns otroligt kul! Bland Europas shoppingcenters går det inte att få ett finare pris. Vi vet ju att vår marknadsföring har gett fantastiskt resultat, men att det resultatet inneburit en plats bland Europas tio bästa shoppingcenter känns förstås extra bra, säger centrumchefen Hans Eriksson.

Mitt i City ägs av Steen & Ström. Solal Marketing Awards delas ut av International Council of Shopping Centers, ICSC.

- Nicklas Tollesson
nicklas@fastighetssverige.se

Ämnen

Partnertexter

Få koll på energioptimeringen – spara miljoner

Presenteras av H2M Fastighetsteknik, en del av CBRE


Stäng värderingsgapet – en förutsättning för AI

Presenteras av Pattern Geographic

Senast från Fastighetssverige Plus

"Vi ska arbeta hårt men ha roligt"

Bygg/Arkitektur BAU:s nya vd vill fokusera på arkitekturen och på empati och inlevelse. Kristin Gausdal kommer också att fortsätta jobba inne i projekten. – Den här nära kontakten med kunderna och projekten är viktig för mig, säger Kristin Gausdal till Fastighetssverige.

Läs mer

Mer om Fastighetssverige Plus


Lokalnytt Lokalnytt.se - Hitta ditt nya drömkontor idag. Tusentals lediga lokaler inom hela Sverige.
Nordic Property News Nordic Property News reports the latest news from the Nordic real estate market with an international newsletter every weekday.

Mer från Fastighetssverige