Finalplatsen har Mitt i City fått för de kampanjer som gjorts i samband med gallerians öppnande.
Det är Bulldozer Reklambyrå som tillsammans med Hans Eriksson skapat marknadsföringen för Mitt i City.
All kommunikation vilar på kärnbudskapet \″Shopping och möten med storstadspuls\″.
- Det känns otroligt kul! Bland Europas shoppingcenters går det inte att få ett finare pris. Vi vet ju att vår marknadsföring har gett fantastiskt resultat, men att det resultatet inneburit en plats bland Europas tio bästa shoppingcenter känns förstås extra bra, säger centrumchefen Hans Eriksson.
Mitt i City ägs av Steen & Ström. Solal Marketing Awards delas ut av International Council of Shopping Centers, ICSC.
Presenteras av CDVI
Presenteras av WeOffice
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Karriär En stor profil på den nordiska fastighetsmarknaden är ledig och letar efter nästa uppdrag. I och med försäljningen av DEAS Asset Management till Fokus Nordic valde Rikke Lykke, vd för DEAS Group, att lämna koncernen. Hon berättar om framtidsplanerna, tiden inom koncernen och arbetet med avyttringen.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.