Den nya butiken i Femman i Nordstan ingår i Granits mindre butikskoncept.
– Vår ambition är att skapa butiker där det är roligt och inspirerande att handla vackra hållbara och funktionella saker. Genom att etablera oss i den inspirerande miljö som Femman nu utvecklas till gläds vi åt att kunna nå riktigt många kunder med vårt härliga erbjudande, säger Granits vd Katarina Grapengiesser.
Till våren får Granit sällskap av bland annat H&M Home medan varumärken som Victoria’s Secret och Kicks utökade flaggskeppsbutik gör entré redan under hösten. Även Paolo Robertos restaurangkoncept Pane Fresco öppnar senare i höst.
– Granit är ett starkt tillskott till Femmans inredningssortiment och bidrar med en kreativ guldkant på vardagliga bestyr. Med sitt centrala läge och breda utbud ska Femman vara en lustfylld shoppingupplevelse för alla, och Granit passar perfekt in i den visionen, säger Cathrine Söderström, affärsutvecklingschef för butik på Femman i Göteborg.
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av Aros Kapital
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av CDVI
Transaktioner Hur blir transaktionsåret 2025, vilka faktorer kommer ha störst påverkan för dess utvecklingen, vilka segment blir heta respektive kalla och vilken roll kommer utländska aktörer spela på den svenska transaktionsmarknaden? En panel bestående av Erik Nyman, JLL, Peter Wiman, EY, Maryrose David, Savills, och Adam Tyrcha, Newsec, ger sin bild av transaktionsåret som står för dörren.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.