Pop up-butiken kommer att erbjuda kunderna en shoppingupplevelse utöver det vanliga med det senaste från H&M Home i form av produkter, trender och idéer för inredning.
På plats kommer även en rad olika aktiviteter och unika interiörsytor att spegla H&M Home-konceptet med mode och inredning för hemmet. Den tillfälliga butiken kommer att ha en försäljningsyta på 370 kvadratmeter och blir H&M Sveriges största H&M Home-avdelning.
H&M Home lanserades 2009 och erbjuder mode och inredning för hemmets alla rum. Interiören i pop up-butiken kommer att spegla H&M Home-konceptet och presenteras på inspirationsytor som illustrerar en hemmiljö genom vardagsrum, sovrum, badrum och kök. För att stärka shoppingupplevelsen ytterligare kommer kunder löpande få ta del av ett flertal spännande aktiviteter i pop up-butiken under hösten. I samband med öppningen kommer till exempel en kaffebar tillfälligt husera i butiken och längre fram kommer kunder kunna komplettera sin inredningsshopping med färska snittblommor.
– De senaste åren har vi växt kraftigt med vårt H&M Home-koncept på flera platser i landet och alltfler kunder känner till och uppskattar möjligheten att shoppa från sortimentet. Det känns fantastiskt kul att få öppna en H&M Home pop up-butik i centrala Stockholm där vi kan överraska våra kunder med flera spännande aktiviteter. Genom den här pop up–butiken kommer vi ge våra kunder en inspirerande shoppingupplevelse som är något utöver det vanliga, säger Daniel Ervér, landschef för H&M Sverige.
H&M Sverige har 147 butiker och erbjuder idag inredningskonceptet H&M Home i 18 av dessa. Konceptet erbjuds även online på hm.com.
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Presenteras av CDVI
Presenteras av Aros Kapital
Transaktioner Hur blir transaktionsåret 2025, vilka faktorer kommer ha störst påverkan för dess utvecklingen, vilka segment blir heta respektive kalla och vilken roll kommer utländska aktörer spela på den svenska transaktionsmarknaden? En panel bestående av Erik Nyman, JLL, Peter Wiman, EY, Maryrose David, Savills, och Adam Tyrcha, Newsec, ger sin bild av transaktionsåret som står för dörren.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.