Hobbs är synonymt med det bästa inom brittisk design. Sedan starten 1981 har Hobbs
designat damkläder där den brittiska känslan återspeglas i plaggens material, snitt och
sömmar. Hobbs beskriver sig själva som ”affordable luxury” och vänder sig till
modemedvetna kvinnor.
– Vi har saknat ett varumärke som Hobbs i Mood Stockholm. Med sin klassiska konfektion
och handgjorda skor kommer Hobbs på ett bra sätt att komplettera vårt utbud av butiker,
säger Annika Ljungberg, centrumchef Mood Stockholm.
Hobbs öppnar i Mood Stockholms del ”Desire” i mitten av handelsplatsen. I butiken kommer även undervarumärket NW3, som vänder sig till en yngre publik, att säljas.
Butiken omfattar 178 kvadratmeter.
Presenteras av CDVI
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av Aros Kapital
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Transaktioner Hur blir transaktionsåret 2025, vilka faktorer kommer ha störst påverkan för dess utvecklingen, vilka segment blir heta respektive kalla och vilken roll kommer utländska aktörer spela på den svenska transaktionsmarknaden? En panel bestående av Erik Nyman, JLL, Peter Wiman, EY, Maryrose David, Savills, och Adam Tyrcha, Newsec, ger sin bild av transaktionsåret som står för dörren.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.