Hobbs är synonymt med det bästa inom brittisk design. Sedan starten 1981 har Hobbs
designat damkläder där den brittiska känslan återspeglas i plaggens material, snitt och
sömmar. Hobbs beskriver sig själva som ”affordable luxury” och vänder sig till
modemedvetna kvinnor.
– Vi har saknat ett varumärke som Hobbs i Mood Stockholm. Med sin klassiska konfektion
och handgjorda skor kommer Hobbs på ett bra sätt att komplettera vårt utbud av butiker,
säger Annika Ljungberg, centrumchef Mood Stockholm.
Hobbs öppnar i Mood Stockholms del ”Desire” i mitten av handelsplatsen. I butiken kommer även undervarumärket NW3, som vänder sig till en yngre publik, att säljas.
Butiken omfattar 178 kvadratmeter.
Presenteras av Pattern Geographic
Presenteras av WeOffice
Bolag Slättö, har genom logistik- och industri-teamet Evolv, gjort sina första förvärv inom lättindustri i den nyetablerade fonden Slättö Value Add III. Lars Axelsson, vd för Evolv, berättar för Fastighetssverige om premiärförvärven och hur man vill fortsätta växa samt hur han ser på framtiden och konkurrensen inom lättindustrisegmentet.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.