Samarbetet med Coor inleddes 2009, och innebär att Coor levererar och utvecklar kontors- och butiksservicetjänster till Vasakronan och Vasakronans hyresgäster.
Avtalet omfattar tjänster till ett ungefärligt värde av 150 miljoner kronor per år, och har nu förlängts i ytterligare två år.
- Vi är väldigt glada för det fortsatta förtroendet att leverera service till Vasakronan och deras hyresgäster. Vasakronan är en kund som ställer höga krav på innovativa och hållbara lösningar, och vi ser det förlängda avtalet som ett kvitto på att vi lever upp till det, säger Magnus Wikström, affärsenhetschef på Coor Service Management.
Bland tjänsterna som levereras ingår kontorsservicetjänster, receptionstjänster samt drift av restauranger och konferensanläggningar. Tjänsterna levereras till Vasakronans kontor och fastigheter samt till Vasakronans hyresgäster.
- Vi ser en allt större efterfrågan på gröna hållbara serviceleveranser från våra hyresgäster. Tillsammans med Coor kommer vi nu att utveckla de tjänsterna vidare, säger Nicklas Walldan, chef Teknik, service & utveckling på Vasakronan.
- Genom vårt samarbete med Coor har våra kunder tillgång till prisvärda servicetjänster av hög kvalitet. Tjänsterna är paketerade i olika nivåer där priser och villkor redan är framförhandlade. Allt för att det ska vara lätt och smidigt att beställa och ge våra kunder ett tydligt mervärde, säger Åsa Almquist, chef kundservice på Vasakronan.
Presenteras av WeOffice
Presenteras av Pattern Geographic
Bolag Liten milstolpe passerad i bolagets ägande.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.