Under invigningshelgen öppnar bland annat klädbutiken The Industry, Kids & Friends, Søstrarna Greene, The Uniform och cigarrföretaget Brobergs.
-Entréplan nyöppnades i juni och under sommaren har arbetet pågått intensivt. Nu närmar vi oss det färdiga Triangeln och en stor invigning, säger Arne Johansson, Centrumchef Triangeln.
Efter utbyggnaden kommer Triangeln att ha cirka 35 000 kvadratmeter uthyrningsbar yta med totalt cirka 150 butiker, restauranger och caféer.
NCC Property Development har utvecklat nya Triangeln och sålt köpcentrumet till Vasakronan.
Presenteras av Aros Kapital
Bolag Aspelin Ramm Fastigheter lämnar Stockholm och blir därmed helt koncentrerade till Göteborgsområdet. Vd:n Manne Aronsson berättar för Fastighetssverige om varför man väljer att genomföra hotellförsäljningen till Nrep, var man lägger fokus framöver och ger en uppdatering kring status på områden man utvecklar i Göteborg.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.