Mood Stockholm som öppnade den 23 mars i år lockade över 967 000 besökare under de tre första månaderna.
– Vi är glada över att Mood Stockholm lockar så många besökare. Vi har fått en bra start och är övertygade om att intresset kommer att hålla i sig. Besökssiffrorna visar att handelsplatsen fyller ett behov för alla som arbetar, bor och besöker city, säger Annika Ljungberg, centrumchef Mood Stockholm.
Mood Stockholm erbjuder ett 60-tal butiker fördelat på tre våningar i kvarteret Norrlandsgatan/Regeringsgatan.
Bolag Strawberry fortsätter sin expansion i Finland. Nu står det klart att bolaget tar över anrika Hotel Katajanokka på Skatudden i Helsingfors – och etablerar Clarion Collection på den finländska marknaden. Strawberrys etableringschef Daniel Stenbäck berättar för Fastighetssverige om betydelsen av att lansera Clarion Collection i Finland, om Helsingfors som hotellstad och om hur den finländska hotellmarknaden står sig kontra den svenska.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.