Josefin Heidenborgs huvudsakliga uppdrag blir att stärka varumärket och strategiskt driva och operativt genomföra företagets kommunikations- och marknadsarbete. Hon kommer även leda frågor kring bolagets digitala transformation och utveckling.
Josefin Heidenborg kommer närmast från teknikbolaget Christian Berner Tech Trade där hon har haft rollen som marknadsansvarig. Dessförinnan hade hon en roll inom marknadskommunikation på Emerson Process Management, en global leverantör av teknologibaserade produkter och tjänster.
– Josefin har en lång och bred erfarenhet inom marknadskommunikation vilket är kompetens vi behöver i ett växande bolag som Svenska Hus. Vi önskar Josefin varmt välkommen till oss, säger Daniel Massot, vd för Svenska Hus.
– Jag ser fram emot att börja arbeta på Svenska Hus och att tillsammans med ledning och medarbetare bidra till bolagets fortsatta utveckling inom kommunikation och marknadsföring, säger Josefin Heidenborg.
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av CDVI
Presenteras av Aros Kapital
Transaktioner Hur blir transaktionsåret 2025, vilka faktorer kommer ha störst påverkan för dess utvecklingen, vilka segment blir heta respektive kalla och vilken roll kommer utländska aktörer spela på den svenska transaktionsmarknaden? En panel bestående av Erik Nyman, JLL, Peter Wiman, EY, Maryrose David, Savills, och Adam Tyrcha, Newsec, ger sin bild av transaktionsåret som står för dörren.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.