Finalplatsen har Mitt i City fått för de kampanjer som gjorts i samband med gallerians öppnande.
Det är Bulldozer Reklambyrå som tillsammans med Hans Eriksson skapat marknadsföringen för Mitt i City.
All kommunikation vilar på kärnbudskapet \″Shopping och möten med storstadspuls\″.
- Det känns otroligt kul! Bland Europas shoppingcenters går det inte att få ett finare pris. Vi vet ju att vår marknadsföring har gett fantastiskt resultat, men att det resultatet inneburit en plats bland Europas tio bästa shoppingcenter känns förstås extra bra, säger centrumchefen Hans Eriksson.
Mitt i City ägs av Steen & Ström. Solal Marketing Awards delas ut av International Council of Shopping Centers, ICSC.
Handel Den hajpade amerikanska hamburgerkedjan Five Guys kommer till Sverige i höst – och det gör den med hjälp av en svensk tandläkare. Noel Abdayem är serieentreprenören som står bakom NCPA Capital som har fått masterfranchise-rättigheterna för hamburgerkedjan – målet är minst 20 restauranger på fem år varav hälften i Sverige. För Fastighetssverige berättar han om varför han ger sig in i restaurangbranschen, hans långa kärlek till den amerikanska kedjan och risken han tar i att etablera ännu en hamburgerkedja på en redan överhettad marknad.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.