Image

Mitt i City nominerat i europeisk tävling

TÄVLING Karlstads nya shoppingcenter Mitt i City har gått i final i Solal Marketing Awards, en europeisk tävling där shoppingcentrens marknadsföring belönas. Finalplatsen har Mitt i City fått i kategorin "Öppnande, jubileum eller utbyggnation".
Publicerad den 8 April 2008

Finalplatsen har Mitt i City fått för de kampanjer som gjorts i samband med gallerians öppnande.

Det är Bulldozer Reklambyrå som tillsammans med Hans Eriksson skapat marknadsföringen för Mitt i City.
All kommunikation vilar på kärnbudskapet \″Shopping och möten med storstadspuls\″.

- Det känns otroligt kul! Bland Europas shoppingcenters går det inte att få ett finare pris. Vi vet ju att vår marknadsföring har gett fantastiskt resultat, men att det resultatet inneburit en plats bland Europas tio bästa shoppingcenter känns förstås extra bra, säger centrumchefen Hans Eriksson.

Mitt i City ägs av Steen & Ström. Solal Marketing Awards delas ut av International Council of Shopping Centers, ICSC.

- Nicklas Tollesson
nicklas@fastighetssverige.se

Ämnen

Senast från Fastighetssverige Plus

Branschens röster om 2025 års fastighetsmässa på franska rivieran

Mipim Årets upplaga av Mipim är över för den här gången. Hur var det egentligen, vilka var höjdpunkterna, vad har man saknat (förutom förstås solen!) och kommer man komma tillbaka nästa år? Ett stort gäng fastighetsaktörer ger svaren i Fastighetssveriges stora enkät från Cannes.

Läs mer

Mer om Fastighetssverige Plus


Lokalnytt Lokalnytt.se - Hitta ditt nya drömkontor idag. Tusentals lediga lokaler inom hela Sverige.
Nordic Property News Nordic Property News reports the latest news from the Nordic real estate market with an international newsletter every weekday.

Mer från Fastighetssverige