– Vi är väldigt glada att kunna presentera flera nya koncept så snart efter invigningen av gallerian. De nya koncepten visar på en växande attraktion för gallerian som handelsplats, såväl hos konsumenter som hos handelns aktörer, säger Jussi Vyyryläinen, uthyrningschef på Citycon.
– Det känns extra roligt att öppna i en stad med stark tillväxt som Mölndal. Vi kommer bjuda på ett öppningsparty med aktiviteter och en massa fina erbjudanden. Det kommer vara värt att vara bland de första kunderna som kommer till butiken. Exempelvis kommer butikerna ha upp till 25 procent på hela sortimentet, säger Niclas Johansson på Bestseller Stores.
Vero Moda och Jack & Jones kommer att ta plats i samma lokaler som "Mölndals stadsmuseum Pop up" – ett framgångsrikt samarbete som har pågått hela hösten och som nyligen har avslutats. Pop up-museet ledde till att fler besökare än någonsin kunde ta del av Mölndals stadsmuseums utbud. Under året besökte närmare 63 000 personer museets båda arenor. 28 000 av dem var besökare i museets pop up-lokal i Mölndal Galleria.
– Vi är väldigt glada för samarbetet med Mölndals museum som har fått möta en bredare publik, säger Mariza Olausson, centrumchef på Citycon. Vi tror mycket på gallerian som en fysisk plats dit människor kommer för att mötas och vi är öppna för fler samarbeten som bidrar till att stärka upplevelsen för besökarna.
Presenteras av Pattern Geographic
Presenteras av WeOffice
Bolag Liten milstolpe passerad i bolagets ägande.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.