I dagarna fyller Mood Stockholm tre år och har sedan starten utvecklats till en självklar destination för mat- och modeintresserade Stockholmare och turister.
– Vi arbetar sedan länge tillsammans med Stockholms stad och delar deras vision om ett levande city och ett attraktivt och konkurrenskraftigt Stockholm. Genom Mood Stockholm vände vi ett tidigare bortglömt kvarter och skapade en helt ny plats för möten, upplevelser och handel, säger Karolin Forsling, chef för stadsutveckling och marknad på AMF Fastigheter, och hjärnan bakom Mood Stockholm.
2015 började starkt för Mood Stockholm. Under januari månad ökade omsättningen med drygt 15 procent jämfört med samma månad förra året. Alltfler lojala kunder återkommer, de långväga besökarna ökar och nya spännande butikskoncept kommer att lanseras under året. Mood Stockholm satsar också på att stärka mode- och skönhetsutbudet samt att lansera fler servicetjänster.
– På de här tre åren har vi lyckats skapa ett nytänkande mat - och modemecka där noga utvalda butiker ligger vägg i vägg med caféer och restauranger som drivs av Sveriges främsta krögare. Vi går en mycket spännande vår till mötes då vi ser att trenden för den här typen av destination bara ökar, säger Annika Ljungberg, centrumchef Mood Stockholm.
Presenteras av WeOffice
Presenteras av Pattern Geographic
Bolag Liten milstolpe passerad i bolagets ägande.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.