Willhem har som mål att ligga i framkant när det gäller service. Därför införs nu en central avdelning för kundservice som ersätter den tidigare lokala, och till viss del externa, kundtjänsten. Avdelningen ska bemannas av Willhems egna kundkommunikatörer som hanterar alla typer av inkommande serviceärenden med målet att öka kundnöjdheten på samtliga orter.
Som chef för den nya avdelningen har Evelina Johnson rekryterats. Evelina kommer närmast från en chefstjänst på Intrum Justitia och har tidigare även varit verksamhetskonsult och affärschef på Swedbank.
– Vi är mycket glada att ha Evelina på plats för att bygga upp och leda denna nya avdelning, som är central för att vi ska nå våra höga mål när det gäller service, säger Johan Fogelberg, fastighetsdirektör Nord.
Willhem är ett bostadsbolag med starkt fokus på hög kundservice och trygghet i boendemiljön. Våra fastigheter finns på utvalda tillväxtorter i Sverige. Huvudkontoret ligger i Göteborg. Med Första AP-fonden som ägare utvecklar vi ett långsiktigt och ansvarsfullt bostadsbolag.
Bolag Sparbössan är väldigt selektivt som fastighetsbolag: Fastigheterna i portföljen bör ha ett kulturhistoriskt eller arkitektoniskt värde. Så när vd Sara Östmark pratar om att bolaget är inne i en "tillväxtresa", ja, då är det tillväxt på egna villkor och i egen takt. – Det handlar om vilken typ av organisation man vill jobba i, berättar hon för Fastighetssverige.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.