På en yta om 100 000 kvadratmeter kommer 230 butiker och restauranger att erbjuda kunderna ett brett butiksutbud med spjutspetsar såsom COS, River Island, & Other Stories, Disney Store, Åhléns nya citykoncept, Nordens första Imax-biograf och Stockholms största restaurangkluster.
- Nu har vi alla de starka ankarbutiker som behövs för att skapa ett fantastiskt grundutbud, samt ett stort antal välkända internationella varumärken, säger Lars-Åke Tollemark, Managing Director Nordic, på Unibail-Rodamco.
Uthyrningsstrategin har varit mycket framgångsrik, och i enlighet med planen är nu hela 85 procent av Mall of Scandinavias lokaler uthyrda. Uthyrningsarbetet går nu in i en ny fas, den sista delen av uthyrningsprocessen fokuserar på butiker som kompletterar de redan signerade hyresgästerna.
- De ytor vi har kvar är avsedda för koncept som verkligen bidrar till differentieringen. Nu letar vi efter det bästa och det oväntade. Vi för samtal med och letar efter riktiga guldkorn som är nytänkande, har gott renommé eller ännu inte är kända för en stor publik, säger Lars-Åke Tollemark.
Presenteras av WeOffice
Presenteras av Pattern Geographic
Bolag Liten milstolpe passerad i bolagets ägande.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.