– Vi är jätteglada över att vi inom kort kan börja bygga ut vår butik i Liljeholmstorget Galleria. Vårt fokus är att erbjuda ett utökat barnsortiment, något som många av våra kundgrupper uppskattar. Vi öppnar upp och moderniserar butiken och inför vårt nya inredningskoncept i hela butiken från golv till tak, även försäljningsytan blir större, säger Magnus Eklund, Regionchef Stockholm på Kappahl.
Kappahl Kids är modekedjans andra fristående koncept, efter Newbie Store. Kidsbutiken kommer att erbjuda hela Kappahls barnsortiment, inklusive Newbie, i storlekarna 44 till 170. Plaggen är framtagna av Kappahls designers för att användas om och om igen och idag är över 80 procent av barnsortimentet hållbarhetsmärkt.
– Barnfamiljer besöker oss regelbundet och de är också är en viktig grupp för oss. Därför är vi extra glada över att vi nu kan erbjuda ett ännu bättre och bredare utbud av modekläder än tidigare. Kappahls nya butik kommer att bli ett mycket välkommet nytt inslag i vår galleria, säger Lotta Moos, Centrumchef på Liljeholmstorget Galleria.
Utbyggnaden inleds i januari och nya butiken ska stå klar i mars 2023. Butiken kommer att hålla öppet under hela perioden.
Sverige Uthyrningschef på Croisette, matinfluencer med nära 130 000 följare och författare är tre delar i det som beskriver Jennifer Eriksson. Hon berättar för Fastighetssverige vad hon lärt sig av att bolla de delarna samtidigt, vilka fenomen hon noterar på uthyrningsmarknaden nu och känslorna inför att den andra kokboken nu är på väg mot bokhyllorna. Samt vad hon skulle bjuda på till en person hon imponeras av i branschen och ett recept som hon också delar till Fastighetssveriges läsare.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.