Kinnarps har i dagsläget cirka 500 återförsäljare runt om i
världen och behöver ett samlat uttryck för alla lokaler och showrooms där
varumärket figurerar. Genom bland annat workshops och analyser kommer
Codesign att under hösten 2013 ta fram nya guidelines för att tydliggöra Kinnarps
identitet, både internt och externt.
– Codesign arbetar aktivt med en tydlig koppling mellan varumärke och den
fysiska lokalen, det tillsammans med deras helhetstänk kring ”rummet” gör att vi
med glädje valt att samarbeta med dem, säger Paulina Lundström, Marketing &
Communications Director på Kinnarps.
– Det är en ära att få arbeta med ett utav världens största varumärken inom den
här branschen och jag känner mig trygg med att vi kunnat sätta samman ett
professionellt team med Arkitekter, Inredningsarkitekter, Formgivare, Creative
Directors och projektledare som kan möta Kinnarps förväntningar och krav, säger
Ulrica O Magnusson, Projektledare på Codesign.
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av Aros Kapital
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Presenteras av CDVI
Transaktioner Hur blir transaktionsåret 2025, vilka faktorer kommer ha störst påverkan för dess utvecklingen, vilka segment blir heta respektive kalla och vilken roll kommer utländska aktörer spela på den svenska transaktionsmarknaden? En panel bestående av Erik Nyman, JLL, Peter Wiman, EY, Maryrose David, Savills, och Adam Tyrcha, Newsec, ger sin bild av transaktionsåret som står för dörren.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.