Image
AMF Fastigheter avslutar pop up-konceptet The Lobby. Annelie Gullström, affärsutvecklingschef på AMF Fastigheter, berättar mer om projektet och dess framtid.

Därför avslutas populärt pop up-koncept

Handel Annelie Gullström, affärsutvecklingschef på AMF Fastigheter, berättar för Fastighetssverige hur deras tvååriga handelskoncept The Lobby tagits emot av branschen och hur lärdomarna kan komma att påverka framtiden inom retail och fysisk handel.


Inspostshlm öppnar i Mood.

Modekoncept tar klivet från The Lobby till Mood

Uthyrning Efter att ha funnits på AMF Fastigheters testplattform tar nu varumärket Insposthlm steget över Regeringsgatan in i handelsplatsen Mood Stockholm.


I "Rundeln" under fontänen på Sergelstorg hyr Pop Up Agency ut i samarbete med Stockholm Stad.

Offensiv uppstickare vill väcka fastighetsägarna

Handel Med över 600 öppnade popup-butiker och större samarbeten med så väl Stockholm som Göteborgs stad i bagaget spänner Pop Up Agency bågen. Men även om AMF:s storsatsning The Lobby är ett piggt steg på vägen är det dags för fler fastighetsägare att släppa sargen menar bolaget.

…Och snart slår man upp en filial i Hongkong

Bolag Efter framgångarna i Sverige är Pop Up Agency i full gång att slå upp portarna för en Hongkongfilial. ”Det är en extrem marknad”.