Image
Popup Agencys ägarduo Rikard Lundberg och Peter Scherr.

Popup Agency:s vd: "Här är den fysiska handeln överlägsen"

Handel Popups har gått från doldis till en allt mer naturlig del i handelns näringskedja. Svenska Popup Agency växlar upp och tar in nytt kapital för att växa i den takt man vill. Samtidigt är det inte helt lätt att frälsa fastighetsägarna, berättar grundaren och delägaren Rikard Lundberg i en intervju med Fastighetssverige.


Popup Agencys ägarduo Rikard Lundberg och Peter Scherr.

Gullringsbo in i Popup Agency

Bolag Gullringsbo, som bland annat äger Svenska Hus och är storägare i Novi Real Estate, går nu även in i Popup Agency.


…Och snart slår man upp en filial i Hongkong

Bolag Efter framgångarna i Sverige är Pop Up Agency i full gång att slå upp portarna för en Hongkongfilial. ”Det är en extrem marknad”.


I "Rundeln" under fontänen på Sergelstorg hyr Pop Up Agency ut i samarbete med Stockholm Stad.

Offensiv uppstickare vill väcka fastighetsägarna

Handel Med över 600 öppnade popup-butiker och större samarbeten med så väl Stockholm som Göteborgs stad i bagaget spänner Pop Up Agency bågen. Men även om AMF:s storsatsning The Lobby är ett piggt steg på vägen är det dags för fler fastighetsägare att släppa sargen menar bolaget.

…Och snart slår man upp en filial i Hongkong

Bolag Efter framgångarna i Sverige är Pop Up Agency i full gång att slå upp portarna för en Hongkongfilial. ”Det är en extrem marknad”.